Четвер, 25 квітня 2024, 14:29
Повна версія сайту
;

«Чернігівводоканал» підключає до СМС-інформування

13:44 16.02.2018    Коментарі  
 

Аварійні ситуації, пов’язані з відключенням води в Чернігові виникають практично щодня. КП «Чернігівводоканал» доклає максимум зусиль для того, щоб своєчасно проінформувати заінтересовані органи  державної  влади,  громадські  організації,  підприємства, установи,  організації  та  громадян  про  випадки  і причини  забруднення  питної  води, аварійні ситуації, порядок розрахунку тарифів на послуги централізованого водопостачання і водовідведення, тощо. Інформування ведеться через міські ЗМІ, на сайті підприємства, через сторінку КП «Чернігівводоканал» у мережі Фейсбук.

Наприкінці листопада було введено нову безкоштовну послугу СМС-оповіщення про проведення робіт на водопровідних/каналізаційних мережах та пов’язані з цим аварійні відключення за адресою проживання. Повідомлялося, що для отримання послуги достатньо повідомити номер мобільного телефону – і у разі проблем з водопостачанням/водовідведенням абонент отримуватиме СМС-повідомлення. На квитанціях було розміщено щодо СМС-оповіщення:

«Безкоштовно отримуйте СМС-оповіщення про проведення робіт на водопровідних/каналізаційних мережах та пов’язані з цим аварійні відключення за адресою Вашого проживання.

Для підключення до сервісу потрібно лише надати номер мобільного телефону до абонентського відділу КП «Чернігівводоканал»:

за адресою вул.Київська, 14А,

або по тел. 671-913, 670-112,

або через «ОСОБИСТИЙ КАБІНЕТ» на сайті підприємства water.cn.ua».

Але підключення послуги не є обов’язковим. КП «Чернігівводоканал» не може спонукати абонента надати номер мобільного для оповіщення – вибір залишається за абонентом.

Але тут виникає цілком логічне питання: якщо у людини немає підключення до Інтернет, отримувати СМС-оповіщення абонент не бажає, то яким чином можна повідомити його про аварійні відключення та інше? Для вирішення проблеми перед виконанням робіт з відключенням водопостачання на будинках навіть об’яви розклеюють! Але, чи побачать абоненти ті об’яви, чи не зірвуть їх сусіди – гарантувати неможливо.  

Так, 16 листопада до КП «Чернігівводоканал» звернулися дві громадянки з приводу відключення від холодного водопостачання будинків №70 та №72 по вулиці Незалежності. Вони скаржились на те, що їх не проінформували про проведення робіт.

Важливим фактом є те, що на 67 номерів мобільних телефонів, внесених в базу КП «Чернігівводоканал» по зазначених будинках 15 лютого було проведено СМС-розсилку (про що є документальне підтвердження віл оператора мобільних мереж), а вранці, біля кожного під’їзду було проклеєно відповідне оголошення.  

Громадянки, які скаржились на відсутність оповіщення, не мають доступу до Інтернет, не надавали номери своїх телефонів до абонентського відділу КП «Чернігівводоканал», а оголошень біля під’їздів не бачили. Але, не дивлячись на це, залишили за собою право скаржитись на відсутність оповіщення з боку КП «Чернігівводоканал». Звісно, це їх право!

КП «Чернігівводоканал» в черговий раз нагадує абонентам, які бажають безкоштовно отримувати СМС-оповіщення про проведення робіт на водопровідних/каналізаційних мережах та пов’язані з цим аварійні відключення за адресою проживання, що для підключення до сервісу потрібно лише надати номер мобільного телефону до абонентського відділу КП «Чернігівводоканал»:

  • за адресою вул.Київська, 14А,
  • по тел. 671-913, 670-112,
  • через «ОСОБИСТИЙ КАБІНЕТ» на сайті підприємства water.cn.ua

Автор: Інформаційна служба КП «Чернігівводоканал»
Коментарів ще немає