Вівторок, 23 квітня 2024, 14:21
Повна версія сайту
;

Що таке SEO-оптимізація і як вона працює

15:47 25.05.2018     
 

Імідж. Аббревіатура SEO розшифровується як Search Engines Optimization, що в перекладі означає «оптимізація у пошукових системах». Це сукупність дій, які в результаті піднімуть ваш сайт на перші позиції та сторінки пошукових систем, таких як Google, Yahoo, Bing та інших.

SEO-оптимізація ділиться на два типи: внутрішня та зовнішня. Перша заключається в роботі зі структурою сайту, інформацією на ньому, юзабіліті і перелінковкою. Друга - це робота над популяризацією сайту в Інтернеті завдяки засобам масової інформації, тематичним форумам, каталогам та іншим сервісам.

Для точного розуміння того, що забезпечує SEO, приведемо в прикладі перелік дій спеціалістів компанії SeoGroup під час просування ними інтернет-магазину аксессуарів для гаджетів iHappy.

Внутрішня оптимізація сайту

Внутрішні роботи по сайту включають у себе:

  • Створення зручної та інтуїтивно зрозумілою для користувача структури сайту. Бажано, щоб вона була трирівнева: головна сторінка, розділ і підрозділи;

  • Написання та розміщення на сторінках сайту унікального контенту, а також перелінковка сторінок. При цьому уникайте зайвого і повторюваного контенту на вашому сайті.

  • Оптимізація мета-тегів (службової інформації про сторінку для пошукових систем).

Структура сайту

У ihappy.com.ua яскраво виражена трирівнева структура сайту. На головній сторінці ми бачимо меню з видами товарів, а навівши на нього з'являться підрозділи (пункт "чохли" і його підпункти "чохли для Apple Airpods", "чохли для iPad", "чохли для MacBook" та інші).

Контент і перелінковка

На головній сторінці iHappy.com.ua ми відразу бачимо перелік всіх необхідних розділів, найпопулярніші товари, а також опис інтернет-магазину. Це ключова інформація для відвідувача: вони знають куди потрапили і розуміють куди їм потрібно далі, щоб знайти необхідний товар. Перейшовши на сторінку окремого товару (нехай це буде "чохол шкіряний Santa Barbara Knight Folio Black для iPhone 8"), ми бачимо його зображення, а також докладний опис. Тут же в описі є посилання на список інших чохлів для iPhone 8. Користувачеві зручно, а значить і пошуковим системам така сторінка сподобається.

Мета-теги

Від очей користувача ці елементи (HTML-теги <meta>) приховані. Однак ви можете побачити їх результати: розмітка контенту, назва сторінок. Навівши мишкою на вкладку, ми побачимо, що з'явилася напис "Чохол шкіряний Santa Barbara Knight Folio Black для iPhone 8 Plus/7 Plus купити - iHappy". Це мета-тег tittle, тобто текст, який буде відображатися у видачі пошукової системи.

Зовнішня оптимізація сайту

Зовнішня оптимізація сайту. Це підвищення рейтингу вашого сайту за допомогою посилань з інших ресурсів. Чим більше якісних сайтів, ЗМІ, блогів і форумів посилаються на ваш сайт, або окремі його сторінки, тим більш надійними і корисними вони виглядають в "очах" пошукових систем і тим вище ранжуються в пошуковій видачі. Працює це за принципом рекомендацій: авторитетні ресурси рекомендують пошуковим системам конкретні сайти як надійні і корисні.

Побудова зовнішньої маси посилань має кілька типів: блоги і ЗМІ, крауд-маркетинг.

Блоги та ЗМІ

Це публікація на авторитетних ресурсах корисної інформації про ваш продукт (в даному випадку про аксесуари для гаджети). У статті ви ставите посилання на свій сайт як джерело корисних порад або як приклад тієї чи іншої продукції.

Крауд-маркетинг

Це публікація відгуків на форумах, які відповідають тематиці вашого сайту. Там ви або ваші вдячні клієнти залишають відгук про ваш товар і рекомендують його іншим людям.


Автор: Чернігівщина: події і коментарі