Середа, 24 квітня 2024, 02:59
Повна версія сайту
;

Якими питанням займається міський колл-центр

10:18 01.08.2018    Коментарі  
 

Практика, коли жителям доводилося напряму намагатися додзвонитися до майстрів чи інших працівників ЖЕКів поступово відходить у минуле. Зараз комунікативну роль на себе взяв міський Контакт-центр.

Його безкоштовна цілодобова телефонна лінія – 0-800-50-93-50, сайт – http://www.chmkc.com.ua (передати повідомлення можна з Особистого кабінету після реєстрації, яка проходить 1 раз), мобільний додаток - Call-центр CityOn. Чернігів.

Міський колл-центр Чернігова працює цілодобово, а його оператори не просто приймають та передають запити виконавцю робіт, а й контролюють виконання звернень. Це важливо не тільки для заявника, а і для міста: так відбувається постійний моніторинг роботи підприємств, що обслуговують будинки та прибудинкові території, а також надають інші послуги населенню. 

Після фіксації заявки АВАРІЙНІ ситуації виконуються протягом доби, а найчастіше – у перші години після звернення (наприклад, під час зупинки ліфтів людей з них звільняють переважно протягом півгодини). НЕТЕРМІНОВІ звернення вносяться до планових робіт відповідних підприємств.

Ще важливий момент: заявки залишаються в полі зору операторів колл-центру незалежно від дати їх подання. Це дозволяє контролювати їх виконання та у випадку закінчення періоду, в який мали виконатися роботи, з`ясувати причини затримки у виконавця і попередити заявника.

Міський колл-центр оперативно приймає, обробляє та інформує населення про результати розгляду звернень, що стосуються:

- роботи комунальних підприємств, що надають послуги з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій;

- обслуговування ліфтів;

- прибирання доріг та тротуарів;

- вивезення сміття, утилізації небезпечних відходів;

- обслуговування зелених насаджень та паркових зон міста;

- ремонту та утримання дорожніх знаків, світлофорів, вуличного освітлення;

- якості перевезення пасажирів муніципальним транспортом;

- забезпечення дотримання правил благоустрою міста;

- питань, що стосуються освітнього процесу.

Також із липня 2018 року колл-центр приймає звернення від населення на надання послуг Пунктом тимчасового утримання тварин.


Автор: За інф. Управління ЖКГ Чернігівської міської ради
Коментарів ще немає