Четвер, 25 квітня 2024, 12:40
Повна версія сайту
;

Чернігівці неоднозначно відреагували на новий промо-ролик міста

09:09 21.09.2018    Коментарі  
 

Вчора у Чернігові презентували новий промо-ролик міста. Як зазначають владці, він спрямований на молодь віком від 20 до 35 років.

У той же час, чернігівці у соціальних мережах неоднозначно відреагували на відео. Частина коментаторів вважає, що ролик дійсно гідний і передає емоції, які дарує Чернігів.

Інші ж, розкритикували формат зйомки та відсутність історичних пам’яток міста.

Довідково:

Безпосередньо зйомки відео компанія продакшн MinimalMovie провела у серпні. Цікаво, що знятися у ролику запросили жителів Чернігова. Тож відео відзняте без жодного професійного актора. Режисер відео Роман Блажан повідомив, що знімати непрофесійних акторів – це свого роду виклик. Втім авторам хотілося дати реальним жителям Чернігова можливість стати такими собі амбасадорами міста. У результаті, вся команда проекту була вражена тим, наскільки "крутими" можуть бути чернігівці.

Формат промо-ролика - динамічна зйомка з головним акцентом на людей та емоції, які дарує їм Чернігів – це комфортність та безпечність. Також показана інфраструктура міста, його парки, пляж та історичні пам’ятки. Тобто людина, яка приїжджає до Чернігова бачитиме, де вона може провести, наприклад, свій вікенд. Саме такої інформації потребують туристи, які приїжджають до Чернігова, що, у свою  чергу, підтверджується нещодавно проведеним маркетинговим дослідженням.

Музику до відео написав Олександр Черепанов із HorizonMusicStudio. На його думку, Чернігів – молодіжне місто з духом джазу та хіп-хопу, а також стародавніми традиціями. Тож композитор використав оригінальні семпли з пісні «Тріо Мареничі» та обрядової пісні «Вбирання молодої», що була записана на Чернігівщині.


Автор: Чернігівщина: події і коментарі
Коментарів ще немає