Що потрібно для отримання податкової знижки на будівництво (придбання) доступного житла
Для того щоб скористатися правом на отримання податкової знижки, платник податку – резидент подає до контролюючого органу податкову декларацію про майновий стан і доходи (далі – Декларація) до 31 грудня включно наступного за звітним податкового року.
Разом з цим, на вимогу контролюючого органу та в межах його повноважень, визначених законодавством, платники податку зобов’язані пред’являти документи і відомості, пов’язані з виникненням доходу або права на отримання податкової знижки, обчисленням і сплатою податку, та підтверджувати необхідними документами достовірність відомостей, зазначених у Декларації.
Такими документами можуть бути:
договір про обслуговування коштів для будівництва (придбання) доступного житла, укладеного між громадянином та регіональним управлінням Державної спеціалізованої фінансової установи «Державний фонд сприяння молодіжному житловому будівництву»;
первинні документи (квитанція, фіскальний або товарний чек, прибутковий касовий ордер) та інші.
Детальніше: Загальнодоступний інформаційно–довідковий ресурс ДФС України (категорія 103.06.08).
Автор: Сектор комунікацій відділу організації роботи ГУ ДФС у Чернігівській області