Вівторок, 16 квітня 2024, 09:31
Повна версія сайту
;

«Партнери гроші не давали, але допомагали». Хоніч прокоментувала рекламу ресторанів у промо-ролику міста

17:33 26.09.2018    Коментарі  
 

Нещодавно презентований промо-ролик Чернігова коштував міському бюджету 100 тисяч гривень. Але цих грошей вистачило лише на апаратуру, монтаж та приїзд знімальної групи.

Про це повідомила заступниця міського голови Ольга Хоніч у коментарі журналістам ПіК.

В свою чергу, за словами Хоніч, харчування і проживання знімальної групи забезпечували партнери. Ними були чернігівські бізнесмени, власники ресторанів та кафе міста.

«Грошей з них не брали, але вони допомагали в організації самого процесу зйомки»,- відмітила заступниця.

Вона також додала, що бюджетних коштів не вистачило і на гонорар режисеру, тому з цим також допомагали партнери.

Заступниця мера розказала, що знімальна група та режисер приїжджали до Чернігові протягом півроку і обирали локації. Ті чернігівські заклади харчування, які є у промо-ролику, обрав сам режисер. І тільки після цього міська влада попросила їх стати партнерами та допомогти знімальній групі.

Окрім того, Ольга Хоніч зауважила на тому, що перелік логотипів закладів харчування у відео – це задумка режисера. Вони, нібито, вписалися у концепцію відео.

Нагадаємо, що чернігівці неоднозначно відреагували на новий промо-ролик міста, котрий за задумом чиновників, спрямований на молодь. 


Автор: Чернігівщина: події і коментарі
Коментарів ще немає