Субота, 20 квітня 2024, 11:27
Повна версія сайту
;

Представники громад Чернігівщини ознайомилися із роботою ЦНАПу в Гостомелі

15:39 03.10.2018    Коментарі  
 

2 жовтня представники громад Чернігівської області відвідали Центр надання адміністративних послуг у Гостомельській ОТГ. Навчальні візити проводяться у рамках реалізації Фази Впровадження Програми «U-LEAD з Європою» .

Делегацію представників громад Чернігівщини супроводжувала Ніна Подколзіна, радник з муніципальних послуг Чернігівського Центру розвитку місцевого самоврядування.

ЦНАП у Гостомелі є одним із 26 пілотних проектів Початкової Фази напряму з покращення якості надання адміністративних послуг для населення Програми «U-LEAD з Європою».

В ході навчального візиту учасники дізналися про механізми організації надання у ЦНАП найбільш витребуваних адмінпослуг, принципи організації ЦНАП (як інституційно, так і фізично), ключові інфраструктурні ознаки належного ЦНАП.

За словами Олексія Литвина, начальника відділу з питань надання адміністративних послуг Гостомельської селищної ради, без розуміння пріоритетності завдань щодо підвищення якості надання адміністративних послуг, створити в громаді сучасний ЦНАП неможливо.

«Зараз відділ обслуговує майже 15000 населення і надає 86 адміністративних послуг, а після запланованого об’єднання з іншими громадами буде обслуговувати біля 40000 населення. У нашому ЦНАП, сьогодні окрім адміністративних послуг, здійснюють прийом громадян за графіком інші служби, надаючи соціальні, пенсійні послуги, безкоштовні юридичні консультації, а також є можливість звернутись до комунальних служб», - розповів Олексій Литвин.

Представники громад поспілкувалися з Марією Тищенко, координаторкою впровадження політики покращення надання адміністративних послуг для населення Програми «U-LEAD з Європою», і Юлією Шигоревою, керівником Рівненського регіонального ЦНАПу. Під час бесіди вони дізналися про стандарти та вимоги, яким має відповідати сучасний ЦНАП.

"Учасники візиту отримали знання щодо організації роботи ЦНАП, дізнались як розподілені обов’язки між працівниками закладу, побачили організацію робочого процесу та співпраця з іншими суб’єктами надання послуг. Такі інформаційні візити дозвляють побачити роботу з-середини у звичайному режимі. Сподіваюся, отриманий досвід представники громад Чернігівщини вже найближчим часом зможуть застосувати у своїх громадах", - прокоментувала Ніна Подколзіна, радник з муніципальних послуг Чернігівського ЦРМС.


Автор: Оксана Стельмах
Коментарів ще немає