П'ятниця, 19 квітня 2024, 18:16
Повна версія сайту
;

70% площ чернігівських щотижневиків віддані під політичну агітацію

22:09 15.07.2019    Коментарі  
 

Протягом тижня з 6 по 12 липня сім щотижневиків Чернігівщини розмістили 61 матеріал з ознаками замовності. З них майже дві третини (43) припадає на кандидатів-мажоритарників, а третину (18) розмістили політичні сили, повідомляють спостерігачі Громадянської мережі ОПОРА за виборами в Чернігівській області.

Під час щотижневого медіамоніторингу чернігівських друкованих ЗМІ спостерігалось зменшення кількості рекламних матеріалів в порівнянні з попереднім тижнем разом зі значним збільшенням їх обсягу та виходом у кольоровому друці. Додатком цього тижня вийшов спецвипуск газети «Деснянка» з надрукованими біографіями кандидатів.

 В семи обласних щотижневиках «Гарт», «Чернігівщина», «Весть», «Вісник», «Наш край», «Деснянка», «7 дней» належним чином промарковані 67% матеріалів рубриками «Думка», «Вибори», «Ситуація», «Точка зрения», «Общество», «Актуально», «Позиція», «Політикум», «Політика», «Трибуна». У вихідних даних газет зазначено, що цими назвами маркуються рекламні матеріали. 33% текстів не позначені належним чином, чим порушується ч. 17 ст. 74 Закону «Про вибори народних депутатів України» (всі матеріали передвиборної агітації повинні бути відокремленими від інших матеріалів і означені як такі).

Додамо, що з цієї третини  сім немаркованих матеріалів мають ознаки недобросовісної агітації, спрямованої проти частини партій та кандидатів («Європейска солідарність», «Слуга народу», «Голос», Олег Семінський (ВО № 205), Юрій Власенко (ВО № 205).

Половина контенту неодноразово дублювалася у виданнях, а лідером з розміщення матеріалів з ознаками замовності серед депутатів по одномандатних округах є Максим Микитась (ВО № 206) – 19, далі йде Олег Семінський (ВО № 205) – 7, Валерій Куліч (ВО №205) – 4, Валерій Зуб (ВО № 209) – 3.


Автор: Чернігівщина: події і коментарі
Коментарів ще немає